MS Office - średniozaawansowany
- tworzenie estetycznych dokumentów

Możliwość dofinansowania nawet do 85%

Usługa skierowana jest do osób, które pracowały z pakietem biurowym MS Office i chcą rozwinąć swoje umiejętności posługiwania się edytorem tekstu, arkuszem kalkulacyjnym oraz prezentacją multimedialną na poziomie średniozaawansowanym.

Dowiedz się więcej:

tel: (+48) 606-108-472

mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Szczegóły i ramowy program kursu

Cel edukacyjny:

  • Usługa przygotowuje uczestnika do samodzielnego tworzenia na poziomie średniozaawansowanym dokumentów, zestawień w arkuszu kalkulacyjnym oraz prezentacji multimedialnych.

Efekty uczenia się:

Uczestnik:

  • Formatuje dokumenty w edytorze tekstów.

    1. Formatuje prawidłowo tekst, akapity, ustawienia strony.

    2. Korzysta z gotowych i tworzy własne style i szablony.

    3. Wstawia i formatuje odwołania różnego typu (w tym spisy treści, indeksów, zdjęć).

    4. Wstawia i formatuje punktowanie i numerowanie, w tym wielopoziomowe.

    5. Umieszcza i formatuje tabele i grafiki w dokumencie.

    6. Korzysta z korespondencji seryjnej.

  • Tworzy zestawienia i raporty w arkuszu kalkulacyjnym.

    1. Używa wyrażeń oraz zaawansowanych funkcji.

    2. Tworzy i formatuje wykresy.

    3. Wykorzystuje konspekty z sumami częściowymi.

    4. Wstawia tabele i wykresy przestawne.

    5. Tworzy korespondencję seryjną w oparciu o dane z arkusza.

    6. Korzysta z formantów tworząc przyciski, pola wyboru czy pokrętła.

    7. Nagrywa i wykorzystuje proste makra.

  • Tworzy zaawansowane prezentacje multimedialne.

    1. Wstawia obiekty różnego typu.

    2. Ustawia chronometraż i animacje.

    3. Zapisuje prezentację w różnych formatach.

Kurs stacjonarny

Kurs zdalny

Program ramowy

  • Prawidłowe formatowanie tekstu, akapitów, strony.

  • Korzystanie z gotowych i tworzenie własnych styli i szablonów.

  • Tworzenie własnego punktowania i numerowania.

  • Umieszczanie i formatowanie tabel i grafiki w dokumencie.

  • Wstawianie odwołań różnego typu (spisów, indeksów).

  • Wprowadzanie i formatowanie danych różnego typu w arkuszu kalkulacyjnym.

  • Użycie wyrażeń oraz zaawansowanych funkcji.

  • Tworzenie i formatowanie wykresów.

  • Wykorzystanie konspektów z sumami częściowymi.

  • Tworzenie tabel i wykresów przestawnych.

  • Użycie formantów - przyciski, pola wyboru czy pokrętła.

  • Tworzenie praktycznych zestawień.

  • Wykorzystanie gotowych funkcji do automatyzacji zadań.

  • Tworzenie i wykorzystanie prostych makr.

  • Użycie, modyfikacja i tworzenie własnych szablonów.

  • Wprowadzanie obiektów różnego typu.

  • Osadzanie obiektów z innych programów (tekstów, grafiki, zestawień, wykresów).

  • Dodawanie efektów i animacji.

  • Ustawianie chronometrażu.

  • Tworzenie przejśc pomiędzy slajdami.

Uczestnicy szkolenia otrzymują w formie elektronicznej materiały szkoleniowe i ćwiczeniowe.

Godzina zajęć jest równoznaczna z godziną dydaktyczną tj. 45 min., na każde 4 godz. zajęć przewidziano 15 min. przerwy (nie wliczane w czas usługi rozwojowej) oraz 45 min. walidacji po ostatnich zajęciach (wliczane w czas usługi rozwojowej).

Zajęcia prowadzone są metodą ćwiczeniową, połączoną z rozmową na żywo oraz współdzieleniem ekranu. Warunkiem niezbędnym do osiągnięcia celu szkolenia jest samodzielne wykonanie wszystkich ćwiczeń zadanych przez trenera.

Zapisz się na listę odbiorców newslettera


© 2018 YOOtheme, All Rights Reserved