MS Office - średniozaawansowany
- tworzenie estetycznych dokumentów

Możliwość dofinansowania nawet do 85%

Usługa skierowana jest do osób, które pracowały z pakietem biurowym MS Office i chcą rozwinąć swoje umiejętności posługiwania się edytorem tekstu, arkuszem kalkulacyjnym oraz prezentacją multimedialną na poziomie średniozaawansowanym.

Dowiedz się więcej:

tel: (+48) 606-108-472

mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Szczegóły i ramowy program kursu

Cel edukacyjny:

  • Usługa przygotowuje uczestnika do samodzielnego tworzenia na poziomie średniozaawansowanym dokumentów, zestawień w arkuszu kalkulacyjnym oraz prezentacji multimedialnych.

Efekty uczenia się:

Uczestnik:

  • formatuje prawidłowo tekst, akapity, ustawienia strony;

  • korzysta z gotowych i tworzy własne style i szablony;

  • używa punktowania i numerowania, w tym własnego, dla podkreślenia wyliczeń; 

  • umieszcza i formatuje tabele i grafiki w dokumencie;

  • wstawia odwołania;

  • wprowadza i formatuje dane różnego typu w arkuszu kalkulacyjnym;

  • używa wyrażeń oraz zaawansowanych funkcji;

  • tworzy i formatuje wykresy;

  • wykorzystuje konspekty z sumami częściowymi;

  • tworzy tabele i wykresy przestawne;

  • korzysta z formantów tworząc przyciski, pola wyboru czy pokrętła;

  • tworzy i wykorzystuje proste makra;

  • tworzy zaawansowane prezentacje multimedialne.

Kurs stacjonarny

Kurs zdalny

Program ramowy

  • Prawidłowe formatowanie tekstu, akapitów, strony.

  • Korzystanie z gotowych i tworzenie własnych styli i szablonów.

  • Tworzenie własnego punktowania i numerowania.

  • Umieszczanie i formatowanie tabel i grafiki w dokumencie.

  • Wstawianie odwołań różnego typu (spisów, indeksów).

  • Wprowadzanie i formatowanie danych różnego typu w arkuszu kalkulacyjnym.

  • Użycie wyrażeń oraz zaawansowanych funkcji.

  • Tworzenie i formatowanie wykresów.

  • Wykorzystanie konspektów z sumami częściowymi.

  • Tworzenie tabel i wykresów przestawnych.

  • Użycie formantów - przyciski, pola wyboru czy pokrętła.

  • Tworzenie praktycznych zestawień.

  • Wykorzystanie gotowych funkcji do automatyzacji zadań.

  • Tworzenie i wykorzystanie prostych makr.

  • Użycie, modyfikacja i tworzenie własnych szablonów.

  • Wprowadzanie obiektów różnego typu.

  • Osadzanie obiektów z innych programów (tekstów, grafiki, zestawień, wykresów).

  • Dodawanie efektów i animacji.

  • Ustawianie chronometrażu.

  • Tworzenie przejśc pomiędzy slajdami.

Uczestnik potwierdza uzyskane efekty przystępując do pre i post testu, a także wewnętrznego zaliczenia, w trakcie którego samodzielnie tworzy przykładowy dokument, z wykorzystaniem poznanych możliwości.

Uczestnicy szkolenia otrzymują w formie elektronicznej skrypt szkoleniowy i materiały do ćwiczeń.

Zapisz się na listę odbiorców newslettera


© 2018 YOOtheme, All Rights Reserved