Możliwość dofinansowania nawet do 85%
Usługa skierowana jest do osób, które pracowały z pakietem biurowym MS Office i chcą rozwinąć swoje umiejętności posługiwania się edytorem tekstu, arkuszem kalkulacyjnym oraz prezentacją multimedialną na poziomie średniozaawansowanym.
Prawidłowe formatowanie tekstu, akapitów, strony.
Korzystanie z gotowych i tworzenie własnych styli i szablonów.
Tworzenie własnego punktowania i numerowania.
Umieszczanie i formatowanie tabel i grafiki w dokumencie.
Wstawianie odwołań różnego typu (spisów, indeksów).
Wprowadzanie i formatowanie danych różnego typu w arkuszu kalkulacyjnym.
Użycie wyrażeń oraz zaawansowanych funkcji.
Tworzenie i formatowanie wykresów.
Wykorzystanie konspektów z sumami częściowymi.
Tworzenie tabel i wykresów przestawnych.
Użycie formantów - przyciski, pola wyboru czy pokrętła.
Tworzenie praktycznych zestawień.
Wykorzystanie gotowych funkcji do automatyzacji zadań.
Tworzenie i wykorzystanie prostych makr.
Użycie, modyfikacja i tworzenie własnych szablonów.
Wprowadzanie obiektów różnego typu.
Osadzanie obiektów z innych programów (tekstów, grafiki, zestawień, wykresów).
Dodawanie efektów i animacji.
Ustawianie chronometrażu.
Tworzenie przejśc pomiędzy slajdami.
Uczestnicy szkolenia otrzymują w formie elektronicznej materiały szkoleniowe i ćwiczeniowe.
Godzina zajęć jest równoznaczna z godziną dydaktyczną tj. 45 min., na każde 4 godz. zajęć przewidziano 15 min. przerwy (nie wliczane w czas usługi rozwojowej) oraz 45 min. walidacji po ostatnich zajęciach (wliczane w czas usługi rozwojowej).
Zajęcia prowadzone są metodą ćwiczeniową, połączoną z rozmową na żywo oraz współdzieleniem ekranu. Warunkiem niezbędnym do osiągnięcia celu szkolenia jest samodzielne wykonanie wszystkich ćwiczeń zadanych przez trenera.