MS Office - podstawy
- tworzenie estetycznych dokumentów

Możliwość dofinansowania nawet do 85%

Usługa skierowana jest do osób, które posługują się komputerem, nie pracowały lub pracowały w ograniczonym zakresie z pakietem biurowym MS Office, a chcą rozwinąć swoje umiejętności posługiwania się edytorem tekstu, arkuszem kalkulacyjnym oraz prezentacją multimedialną.

Ze szkolenia mogą skorzystać zarówno osoby, które mają przyznane bony szkoleniowe, jak i pozostali chętni.

Dowiedz się więcej:

tel: (+48) 606-108-472

mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Szczegóły i ramowy program kursu

Cel edukacyjny:

  • Usługa przygotowuje uczestnika do tworzenia na poziomie podstawowym estetycznych dokumentów w edytorze, zestawień i wykresów w arkuszu oraz prezentacji multimedialnej.

Efekty uczenia się:

Uczestnik:

  • wprowadza, poprawia i formatuje napisany tekst;

  • prawidłowo dzieli tekst na akapity, planując estetyczny graficznie układ;

  • wykorzystuje formatowanie tekstu i akapitów oraz wbudowane style; 

  • używa punktowania i numerowania dla podkreślenia wyliczeń;

  • umieszcza i formatuje tabele i grafiki w dokumencie;

  • wstawia spisy treści i indeksów;

  • definiuje zasady korzystania i możliwości arkusza kalkulacyjnego;

  • wprowadza i formatuje dane różnego typu;

  • wstawia tabele;

  • sortuje i filtruje dane;

  • używa wyrażeń oraz funkcji do automatyzacji obliczeń;

  • tworzy i formatuje wykresy;

  • zabezpiecza dane i skoroszyty przed niepowołanym dostępem;

  • przygotowuje raport;

  • tworzy proste, estetyczne prezentacje multimedialne.

Kurs stacjonarny

Kurs zdalny

Program ramowy

  • Omówienie edytora tekstów Word, jego możliwości oraz podstawowych elementów środowiska.

  • Omówienia zasad pisania tekstów w edytorze i tworzenia kompozycji tekstu.

  • Pisanie pism z właściwym formatowaniem tekstów i akapitów.

  • Omówienie elementów układu strony - nagłówków, stopek, marginesów i sposobów ich ustawiania i wykorzystania.

  • Punktowanie i numerowanie.

  • Wstawianie i formatowanie tabel.

  • Wstawianie i modyfikowanie grafiki.

  • Użycie i modyfikacja gotowych szablonów.

  • Omówienie arkusza kalkulacyjnego i możliwości jego praktycznego wykorzystania.

  • Omówienie podstawowych elementów środowiska Excel.

  • Wprowadzanie danych różnego typu.

  • Formatowanie danych w arkuszu.

  • Adresowanie względne, bezwględne i mieszane.

  • Wstawianie tabel, sortowanie i filtrowanie danych.

  • Wykorzystanie gotowych funkcji do automatyzacji zadań.

  • Sporządzanie i formatowanie wykresów.

  • Zabezpieczanie danych i skoroszytu.

  • Omówienie możliwości praktycznego wykorzystania programu do prezentacji.

  • Zapoznanie ze środowiskiem MS PowerPoint.

  • Użycie i modyfikacja gotowych szablonów.

  • Wprowadzanie obiektów różnego typu.

  • Tworzenie prostej, a efektownej prezentacji.

  • Osadzanie obiektów z innych programów (tekstów, grafiki, zestawień, wykresów).

  • Dodawanie efektów.

  • Ćwiczenia praktyczne.

Uczestnik potwierdza uzyskane efekty przystępując do pre i post testu, a także wewnętrznego zaliczenia, w trakcie którego samodzielnie tworzy przykładowy dokument, z wykorzystaniem poznanych możliwości.

Uczestnicy szkolenia otrzymują w formie elektronicznej skrypt szkoleniowy i materiały do ćwiczeń.

Zapisz się na listę odbiorców newslettera


© 2018 YOOtheme, All Rights Reserved