MS Office - podstawy
- tworzenie estetycznych dokumentów

Możliwość dofinansowania nawet do 85%

Usługa skierowana jest do osób, które posługują się komputerem, nie pracowały lub pracowały w ograniczonym zakresie z pakietem biurowym MS Office, a chcą rozwinąć swoje umiejętności posługiwania się edytorem tekstu, arkuszem kalkulacyjnym oraz prezentacją multimedialną.

Dowiedz się więcej:

tel: (+48) 606-108-472

mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Szczegóły i ramowy program kursu

Cel edukacyjny:

  • Usługa przygotowuje uczestnika do tworzenia na poziomie podstawowym estetycznych dokumentów w edytorze, zestawień i wykresów w arkuszu oraz prezentacji multimedialnej.

Efekty uczenia się:

Uczestnik:

  • Tworzy proste dokumenty w edytorze tekstów.

    1. Wprowadza, poprawia i formatuje napisany tekst.

    2. Prawidłowo dzieli tekst na akapity, planując estetyczny graficznie układ.

    3. Wykorzystuje formatowanie tekstu i akapitów oraz wbudowane style.

    4. Umieszcza i formatuje tabele i grafiki w dokumencie.

  • Automatyzuje pracę z dokumentami.

    1. Używa punktowania i numerowania.

    2. Wstawia spisy treści i indeksów.

  • Tworzy zestawienia w arkuszu kalkulacyjnym.

    1. Wprowadza i formatuje dane różnego typu.

    2. Sortuje i filtruje dane.

    3. Używa wyrażeń oraz funkcji.

    4. Tworzy i formatuje wykresy.

    5. Zabezpiecza dane i skoroszyty przed niepowołanym dostępem.

  • Przygotowuje zestawienia do druku lub publikacji.

    1. Dostosowuje zestawienie do wydruku lub publikacji.

    2. Zapisuje raporty w różnych formatach.

  • Przygotowuje prostą prezentację.

    1. Wymienia możliwości programu do prezentacji.

    2. Tworzy proste, estetyczne prezentacje multimedialne.

    3. Zapisuje prezentację w różnych formatach.

Kurs stacjonarny

Kurs zdalny

Program ramowy

  • Omówienie edytora tekstów Word, jego możliwości oraz podstawowych elementów środowiska.

  • Omówienia zasad pisania tekstów w edytorze i tworzenia kompozycji tekstu.

  • Pisanie pism z właściwym formatowaniem tekstów i akapitów.

  • Omówienie elementów układu strony - nagłówków, stopek, marginesów i sposobów ich ustawiania i wykorzystania.

  • Punktowanie i numerowanie.

  • Wstawianie i formatowanie tabel.

  • Wstawianie i modyfikowanie grafiki.

  • Użycie i modyfikacja gotowych szablonów.

  • Omówienie arkusza kalkulacyjnego i możliwości jego praktycznego wykorzystania.

  • Omówienie podstawowych elementów środowiska Excel.

  • Wprowadzanie danych różnego typu.

  • Formatowanie danych w arkuszu.

  • Adresowanie względne, bezwględne i mieszane.

  • Wstawianie tabel, sortowanie i filtrowanie danych.

  • Wykorzystanie gotowych funkcji do automatyzacji zadań.

  • Sporządzanie i formatowanie wykresów.

  • Zabezpieczanie danych i skoroszytu.

  • Omówienie możliwości praktycznego wykorzystania programu do prezentacji.

  • Zapoznanie ze środowiskiem MS PowerPoint.

  • Użycie i modyfikacja gotowych szablonów.

  • Wprowadzanie obiektów różnego typu.

  • Tworzenie prostej, a efektownej prezentacji.

  • Osadzanie obiektów z innych programów (tekstów, grafiki, zestawień, wykresów).

  • Dodawanie efektów.

  • Ćwiczenia praktyczne.

Uczestnicy szkolenia otrzymują w formie elektronicznej materiały szkoleniowe i ćwiczeniowe.

Godzina zajęć jest równoznaczna z godziną dydaktyczną tj. 45 min., na każde 4 godz. zajęć przewidziano 15 min. przerwy (nie wliczane w czas usługi rozwojowej) oraz 45 min. walidacji po ostatnich zajęciach (wliczane w czas usługi rozwojowej).

Zajęcia prowadzone są metodą ćwiczeniową, połączoną z rozmową na żywo oraz współdzieleniem ekranu. Warunkiem niezbędnym do osiągnięcia celu szkolenia jest samodzielne wykonanie wszystkich ćwiczeń zadanych przez trenera.

Zapisz się na listę odbiorców newslettera


© 2018 YOOtheme, All Rights Reserved