MS Word - średniozaawansowany
- tworzenie estetycznych dokumentów

Możliwość dofinansowania nawet do 85%

Usługa skierowana jest do osób, które posługują się edytorem tekstu MS Word, chcą jednak doskonalić swoje umiejętności w tym zakresie, automatyzować wykonywane czynności i tworzyć spójne wizerunkowo dokumenty.

Ze szkolenia mogą skorzystać zarówno osoby, które mają przyznane bony szkoleniowe, jak i pozostali chętni.

Dowiedz się więcej:

tel: (+48) 606-108-472

mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Szczegóły i ramowy program kursu

Cel edukacyjny:

  • Usługa przygotowuje uczestnika do samodzielnego tworzenia dokumentów na poziomie średniozaawansowanym.

Efekty uczenia się:

Uczestnik:

  • dopasowuje środowisko Worda do swoich wymagań;

  • stosuje formatowanie czcionek, akapitów, strony i całego dokumentu;

  • tworzy własne style tekstu i szablony; 

  • wstawia obiekty różnego typu, w tym obiekty dynamiczne;

  • modyfikuje listy punktowane i numerowane do własnych potrzeb;

  • tworzy automatyczne odwołania oraz modyfikuje je do własnych potrzeb (spisy treści, przypisy, podpisy, indeksy, cytaty i bibliografię);

  • formatuje tabelę wraz z zawartością oraz potrafi korzystać z formuł;

  • tworzy korespondencję seryjną (pisma, koperty, etykiety, w tym w oparciu o zewnętrzne bazy danych i arkusze kalkulacyjne).

  • wstawia, formatuje i modyfikuje linki, zakładki i odsyłacze; 

  • zarządza dużymi dokumentami (w tym: z dokumentem głównym i podrzędnymi, z ukrytym tekstem) oraz różnymi widokami; 

  • tworzy formularze z kontrolkami zawartości; 

  • automatyzuje pracę wykorzystując makra; 

  • współtworzy dokument wraz z zespołem; 

  • stosuje ochronę dokumentu, zapisuje go w różnych formatach i dostosowuje wydruk do swoich potrzeb.

Kurs stacjonarny

Kurs zdalny

Program ramowy

  • Dopasowanie środowiska Word do swoich wymagań (m.in. wstążki, paska narzędzi, paska menu, opcji uzupełniania i autokorekty, opcji zapisu).

  • Formatowanie tekstu (w tym wstawianie indeksów górnych i dolnych, kapitalików, wersalików, rozstrzelony tekst, podgląd ukrytych znaków, szybkie formatowanie).

  • Formatowanie akapitów (w tym: dokładne kontrolowanie wcięć i odstępów, ustawianie zaawansowanej tabulacji i obramowań, kontrola podziału wierszy i stron).

  • Formatowanie strony i całego dokumentu (w tym: tworzenie i formatowanie obramowań, znaków wodnych, spersonalizowanych nagłówków, stopek).

  • Korzystanie z gotowych szablonów.

  • Wstawianie obiektów (plików, zdjęć, obrazów, kształtów, schematów organizacyjnych, wykresów), ozdobnych napisów, równań i symboli, w tym obiektów dynamicznych oraz ustawienie opływania tekstu wokół obiektów.

  • Wstawianie punktorów, numerowania i list wielopoziomowych (w tym tworzenie i formatowanie własnych list).

  • Wstawianie i formatowanie tabel oraz ich zawartości (w tym: wstawianie formuł).

  • Tworzenie korespondencji seryjnej (pism, kopert, etykiet, w tym w oparciu o zewnętrzne bazy danych i arkusze kalkulacyjne).

  • Wykorzystanie gotowych styli.

  • Wstawianie i formatowanie przypisów, indeksów, numeracji stron, cytatów.

  • Tworzenie automatycznych spisów treści, indeksów i ilustracji oraz ich formatowanie.

  • Wstawianie i formatowanie linków, zakładek i odsyłaczy.

  • Praca z dużymi dokumentami (w tym: praca z dokumentem głównym i podrzędnymi, praca z ukrytym tekstem) oraz różnymi widokami (w tym: różnice w możliwościach widoków).

  • Tworzenie profesjonalnych, ujednoliconych szablonów firmowych spójnych z wizerunkiem firmy.

  • Tworzenie własnych styli formatowania oraz ich eksport/import pomiędzy dokumentami.

  • Tworzenie formularzy z kontrolkami zawartości.

  • Automatyzacja pracy z wykorzystaniem makr.

  • Praca zespołowa nad dokumentem (w tym: pisanie recenzji, komentarzy, śledzenia zmian).

  • Ochrona i zarządzanie dokumentem (w tym: szyfrowanie, dodawanie cyfrowego podpisu).

  • Zapisywanie dokumentu w różnych formatach oraz formatowanie wydruku.

Uczestnik potwierdza uzyskane efekty przystępując do pre i post testu, a także wewnętrznego zaliczenia, w trakcie którego samodzielnie tworzy przykładowy dokument, z wykorzystaniem poznanych możliwości.

Uczestnicy szkolenia otrzymują w formie elektronicznej skrypt szkoleniowy i materiały do ćwiczeń.

Zapisz się na listę odbiorców newslettera


© 2018 YOOtheme, All Rights Reserved