Możliwość dofinansowania nawet do 85%
Usługa skierowana jest do osób, które posługują się edytorem tekstu MS Word, chcą jednak doskonalić swoje umiejętności w tym zakresie, automatyzować wykonywane czynności i tworzyć spójne wizerunkowo dokumenty.
Ze szkolenia mogą skorzystać zarówno osoby, które mają przyznane bony szkoleniowe, jak i pozostali chętni.
Dopasowanie środowiska Word do swoich wymagań (m.in. wstążki, paska narzędzi, paska menu, opcji uzupełniania i autokorekty, opcji zapisu).
Formatowanie tekstu (w tym wstawianie indeksów górnych i dolnych, kapitalików, wersalików, rozstrzelony tekst, podgląd ukrytych znaków, szybkie formatowanie).
Formatowanie akapitów (w tym: dokładne kontrolowanie wcięć i odstępów, ustawianie zaawansowanej tabulacji i obramowań, kontrola podziału wierszy i stron).
Formatowanie strony i całego dokumentu (w tym: tworzenie i formatowanie obramowań, znaków wodnych, spersonalizowanych nagłówków, stopek).
Korzystanie z gotowych szablonów.
Wstawianie obiektów (plików, zdjęć, obrazów, kształtów, schematów organizacyjnych, wykresów), ozdobnych napisów, równań i symboli, w tym obiektów dynamicznych oraz ustawienie opływania tekstu wokół obiektów.
Wstawianie punktorów, numerowania i list wielopoziomowych (w tym tworzenie i formatowanie własnych list).
Wstawianie i formatowanie tabel oraz ich zawartości (w tym: wstawianie formuł).
Tworzenie korespondencji seryjnej (pism, kopert, etykiet, w tym w oparciu o zewnętrzne bazy danych i arkusze kalkulacyjne).
Wykorzystanie gotowych styli.
Wstawianie i formatowanie przypisów, indeksów, numeracji stron, cytatów.
Tworzenie automatycznych spisów treści, indeksów i ilustracji oraz ich formatowanie.
Wstawianie i formatowanie linków, zakładek i odsyłaczy.
Praca z dużymi dokumentami (w tym: praca z dokumentem głównym i podrzędnymi, praca z ukrytym tekstem) oraz różnymi widokami (w tym: różnice w możliwościach widoków).
Tworzenie profesjonalnych, ujednoliconych szablonów firmowych spójnych z wizerunkiem firmy.
Tworzenie własnych styli formatowania oraz ich eksport/import pomiędzy dokumentami.
Tworzenie formularzy z kontrolkami zawartości.
Automatyzacja pracy z wykorzystaniem makr.
Praca zespołowa nad dokumentem (w tym: pisanie recenzji, komentarzy, śledzenia zmian).
Ochrona i zarządzanie dokumentem (w tym: szyfrowanie, dodawanie cyfrowego podpisu).
Zapisywanie dokumentu w różnych formatach oraz formatowanie wydruku.
Uczestnik potwierdza uzyskane efekty przystępując do pre i post testu, a także wewnętrznego zaliczenia, w trakcie którego samodzielnie tworzy przykładowy dokument, z wykorzystaniem poznanych możliwości.
Uczestnicy szkolenia otrzymują w formie elektronicznej skrypt szkoleniowy i materiały do ćwiczeń.