Polityka prywatności w SAI Sp. z o.o.
  1. INFORMACJE PRAWNE

    dotyczące polityki prywatności oraz przestrzegania RODO w Sądeckiej Agencji Informatycznej sp. z o.o., ul. Zielona 45, 33-300 Nowy Sącz

    Niniejszy dokument opisuje politykę prywatności oraz RODO stosowane w SAI sp. z o.o. czyli zasady przetwarzania danych osobowych i opis uprawnień, które przysługują Użytkownikowi. Użytkownik akceptuje niniejszą Politykę Prywatności podczas zapisu na Szkolenie lub zamówienia informacji handlowej.

    Użytkownik może kontaktować się z SAI sp. z o.o. listownie, za pomocą adresu poczty elektronicznej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pod numerem telefonu +48 604 414 043.

    1. Postanowienia ogólne
      1. Niniejsza polityka określa zasady przetwarzania Danych Osobowych przez SAI z o.o. oraz prawa osób, których dane dotyczą.
      2. SAI z o.o. przykłada szczególną wagę do ochrony prywatności osób, których dane dotyczą.
    2. Dane Osobowe przetwarzane przez SAI SP. Z O.O.
      1. SAI sp. z o.o. jako Administrator przetwarza Dane Osobowe:
        1. Użytkowników Serwisu, podane przy zamówieniu kontaktu handlowego,
        2. Użytkowników Serwisu kontaktujących się z SAI sp. z o.o. za pomocą specjalnych formularzy w celach doradczych lub ofertowych podane przy wypełnianiu tych formularzy,
        3. Konsumentów podane w Formularzu,
        4. Uczestników rekrutacji organizowanych przez SAI SP. Z O.O.
      2. SAI sp. z o.o. przetwarza dane osobowe:
        1. Uczestników Szkolenia
        2. Osoby Kontaktowej
      3. Podane w Formularzu jako Podmiot Przetwarzający, któremu Zamawiający będący osobą prawną lub jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej powierzył przetwarzanie tych Danych Osobowych – do celów wykonania Umowy, zaś po tym okresie Dane Osobowe przechowywane są jedynie do celów wydawania potwierdzeń uczestnictwa w Szkoleniach w tym certyfikatów, jednak nie dłużej niż 5 lat po zakończeniu realizacji Szkolenia.
    3. Zasady przetwarzania Danych Osobowych
      1. Dane Osobowe przetwarzane są jedynie w konkretnym, wyraźnym i prawnie uzasadnionym celu uzasadnionym świadczeniem poszczególnych usług i nie są przetwarzane w sposób niezgodny z tymi celami.
      2. SAI sp. z o.o. stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, aby zapewnić stopień bezpieczeństwa odpowiadający ryzyku naruszenia praw lub wolności osób fizycznych o różnym prawdopodobieństwie wystąpienia i wadze zagrożenia przy uwzględnieniu stanu wiedzy technicznej, kosztów wdrażania oraz charakteru, zakresu, kontekstu i celów przetwarzania, dokładając najwyższej staranności SAI sp. z o.o. chroni Dane Osobowe w szczególności przed dostępem, pozyskiwaniem i modyfikowaniem ich przez osoby nieuprawnione.
      3. SAI sp. z o.o. nie przekazuje Danych Osobowych osobom trzecim, chyba że obowiązek taki wynika z przepisu obowiązującego prawa.
    4. Powierzenie przetwarzania Danych Osobowych
      1. W zakresie 2.2. SAI sp. z o.o. przetwarza Dane Osobowe na polecenie Zamawiającego, zapewnia, że osoby upoważnione do przetwarzania Danych Osobowych zobowiążą się do zachowania tajemnicy, podejmuje wszelkie środki wymagane na mocy art. 32 RODO, pomaga Zamawiającemu wywiązać się z obowiązku odpowiadania na żądania osoby, której Dane Osobowe dotyczą, w zakresie wykonywania jej praw określonych w rozdziale III RODO oraz z obowiązków określonych w art. 32–36 RODO. SAI sp. z o.o. udostępnia Zamawiającemu wszelkie informacje niezbędne do wykazania spełnienia obowiązków określonych w art. 28 RODO oraz umożliwia Zamawiającemu lub audytorowi upoważnionemu przez administratora przeprowadzanie – w godzinach pracy Wykonawcy, po poinformowaniu Wykonawcy z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem – audytów, w tym inspekcji, i przyczynia się do nich. W przypadku stwierdzenia naruszenia ochrony Danych Osobowych, SAI sp. z o.o. bez zbędnej zwłoki zgłosi je Zamawiającemu.
    5. Klauzule informacyjne
      1. Osoba, której Dane Osobowe dotyczą ma prawo do:
        1. żądania dostępu do Danych Osobowych, czyli uzyskania szczegółowej informacji o sposobach przetwarzania jej danych i jej prawach,
        2. sprostowania nieadekwatnych Danych Osobowych,
        3. usunięcia Danych Osobowych ('prawo do bycia zapomnianym'),
        4. przenoszenia Danych Osobowych do innego administratora,
        5. ograniczenia przetwarzania Danych Osobowych,
        6. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Danych Osobowych,
        7. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
        8. Dane Osobowe są przekazywane jedynie pracownikom i współpracownikom SAI sp. z o.o. w szczególności trenerom przeprowadzającym Szkolenia, jeżeli wynika to z celu przetwarzania.
        9. SAI sp. z o.o. nie przekazuje Danych Osobowych do państw leżących poza Europejskim Obszarem Gospodarczym ani do organizacji międzynarodowych.
      2. W zakresie przetwarzania Danych Osobowych:
        1. do celów przesyłania kontaktu handlowegoSAI sp. z o.o. przetwarza na podstawie wyrażonej zgody, do momentu jej cofnięcia. Zgoda jest dobrowolna i może być wycofana w dowolnym momencie. Wycofanie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed jej cofnięciem. Udzielenie zgody jest konieczne do świadczenia usługi. Niepodanie danych osobowych, odmowa udzielenia zgody na przetwarzanie danych osobowych lub jej wycofanie uniemożliwia świadczenie wskazanej usługi.
        2. podawanych w formularzu kontaktuSAI sp. z o.o. przetwarza je jedynie do celów zawarcia przyszłej ewentualnej umowy z Użytkownikiem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit b RODO, przez okres niezbędny do odpowiedzi na zapytania i zawarcia umowy.
        3. podanych w FormularzuSAI sp. z o.o. przetwarza je jedynie do celów wykonania Umowy, na podstawie art. 6 ust. 1 lit b RODO, przez okres trwania Umowy, zaś po jej zakończeniu Dane Osobowe przechowywane są jedynie do celów wydawania potwierdzeń uczestnictwa w szkoleniach w tym certyfikatów, jednak nie dłużej niż 3 lata po zakończeniu realizacji Szkolenia.
        4. podanych w odpowiedzi na ogłoszenie rekrutacyjneSAI sp. z o.o. przetwarza je jedynie do celów zawarcia przyszłej ewentualnej umowy o pracę lub współpracę, na podstawie art. 6 ust. 1 lit b RODO, przez okres trwania rekrutacji, zaś po jej zakończeniu do celów przyszłych rekrutacji – nie dłużej jednak niż przez okres 2 lat.
    6. WYKORZYSTANIE WIZERUNKU UTRWALONEGO
      1. UCZESTNIK udziela zgody ORGANIZATOROWI na nieodpłatne wykorzystanie jego wizerunku i głosu utrwalonych w związku z udziałem w szkoleniu.
      2. Wizerunek i głos UCZESTNIKA będą utrwalane w postaci wykonywanych UCZESTNIKOWI zdjęć i nagrań audiowizualnych podczas SZKOLENIA.
      3. Udział UCZESTNIKA w wykonywaniu zdjęć i nagrań audiowizualnych w trakcie SZKOLENIA jest dobrowolny.
      4. Wizerunek i głos UCZESTNIKA będą wykorzystywane przez ORGANIZATORA w celu szeroko pojętej promocji SZKOLENIA, informowania o jego przebiegu, przedmiocie i uczestnikach, a w szczególności w następujących formach:
        1. strona internetowa ORGANIZATORA (www.SAI sp. z o.o..pl),
        2. strona internetowa SZKOLENIA (adres strony),
        3. media społecznościowe ORGANIZATORA, w tym w szczególności: Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn.
        4. zgoda zostaje udzielona na czas nieoznaczony, a UCZESTNIK ma możliwość jej cofnięcia w każdym momencie poprzez złożenie stosownego, jednoznacznego i możliwego do odtworzenia oświadczenia o jej cofnięciu.
        5. UCZESTNIK może nie wyrazić zgody na wykorzystanie wizerunku utrwalonego jedynie w przypadku, gdy środki na szkolenie nie pochodzą ze środków publicznych. UCZESTNIK musi złożyć wtedy stosowne, jednoznaczne i możliwe do odtworzenia oświadczenia o nie wyrażeniu takiej zgody.
  2. DEFINICJE

    Administrator

    administrator danych osobowych w rozumieniu art. 4 pkt 7 RODO tj. podmiot, który samodzielnie lub wspólnie z innymi ustala cele i sposoby przetwarzania danych osobowych.

    SAI SP. Z O.O.

    SAI sp. z o.o. sp. z o.o. z siedzibą w Nowym Sączu (33-300), przy ul. Zielonej 45, nr KRS: 0000777822, nr kontaktowy: +48 606 108 472, e-mail kontaktowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Dane Osobowe

    informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej.

    Formularz

    formularz zgłoszeniowy na udział w jednym ze Szkoleń, których aktualna lista dostępna jest pod adresem www.sains.pl, stanowiący element Umowy.

    k.c.

    ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny (tekst jedn. Dz. U. 2017 r. poz. 459 z późn. zm.).

    Konsument

    konsument w rozumieniu art. 221 k.c. tj. Zamawiający Szkolenie, będący osobą fizyczną zawierający Umowę w celach niezwiązanych bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.

    Osoba Kontaktowa

    osoba wpisana do Formularza jako upoważniona do bieżącego wykonywania Umowy po stronie Zamawiającego w tym kontaktowania się z SAI SP. Z O.O..

    Podmiot Przetwarzający

    podmiot przetwarzający w rozumieniu art. 28 RODO, przetwarzający Dane Osobowe na polecenie i w imieniu Administratora.

    pr. aut.

    ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jedn. z 2017 roku poz. 880).

    RODO

    Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L. 119, s. 1).

    Serwis

    serwis internetowy pod adresem www.sains.pl.

    Szkolenie

    usługa szkolenia otwartego świadczona przez SAI sp. z o.o. na rzecz Zamawiającego na podstawie Umowy.

    u.p.k.

    ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (tekst jedn. z 2017 r. poz. 683).

    Uczestnik

    uczestnik Szkolenia– osoba wpisana do Formularza jako uczestnik Szkolenia.

    Umowa

    umowa zawarta między SAI sp. z o.o. a Zamawiającym Szkolenie na podstawie Regulaminu Szkoleń i Formularza, której przedmiotem jest świadczenie usługi Szkolenia przez SAI sp. z o.o. na rzecz Zamawiającego.

    Użytkownik

    osoba korzystająca z Serwisu.

    Zamawiający

    zawierająca Umowę osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej w rozumieniu art. 331 k.c..

Regulamin organizacji usług szkoleniowych
  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
    1. Organizatorem szkoleń zwanym dalej Organizator jest Sądecka Agencja Informatyczna sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Zielonej 45, 33-300 Nowy Sącz, NIP 7343569370, REGON 382868099, KRS 0000777822.
    2. Zamawiający usługę zwany dalej Zamawiającym jest to osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która zamawia określoną usługę szkoleniową w szkoleniu otwartym lub szkolenie zamknięte.
    3. Uczestnik szkolenia zwany dalej Uczestnikiem, jest to osoba fizyczna, która bierze udział jako osoba szkolona w szkoleniu otwartym lub zamkniętym.
    4. Regulamin określa warunki świadczenia usług szkoleniowych przez Sądecką Agencję Informatyczną sp. z o.o., warunki zamawiania tych usług, warunki zawierania umów o świadczenie takich usług, zasady udziału w szkoleniu, tryb postępowania reklamacyjnego oraz procedury postępowania na wypadek wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności.
    5. Zamawiający potwierdza, że zapoznał się z postanowieniami niniejszego regulaminu oraz akceptuje wszystkie jego postanowienia.
    6. Jeżeli Uczestnik nie jest równocześnie Zamawiającym potwierdza, że zgadza się z warunkami niniejszego regulaminu oraz warunkami ustalonymi pomiędzy Organizatorem a Zamawiającym.
    7. Jeżeli w dalszej części Regulaminu jest mowa o Kliencie, należy przez to rozumieć Uczestnika szkolenia otwartego lub Zamawiającego szkolenie zamknięte.
  2. WARUNKI UCZESTNICTWA I PŁATNOŚCI
    1. Usługi szkoleniowe o charakterze otwartym realizowane są na podstawie oferty i warunków zamieszczonych na stronie internetowej firmy, natomiast usługi szkoleniowe o charakterze zamkniętym realizowane są w zakresie i na warunkach uzgodnionych każdorazowo w umowie zawartej z Zamawiającym.
    2. Zgłoszenia uczestnictwa w szkoleniu otwartym płatnym mogą być dokonywane w sposób:
      1. pobranie formularza zgłoszeniowego ze strony, a następnie przesłanie go na adres mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,
      2. telefonicznie, a następnie potwierdzenie formularzem zgłoszeniowym przesłanym na maila,
      3. wypełnienie formularza zgłoszeniowego znajdującego się na stronie firmy,
      4. otrzymanie potwierdzenia zwrotnego o wpisaniu na listę szkoleniową, wpisaniu na listę rezerwową lub informacji, że nabór został już zamknięty.
      5. w przypadku szkolenia dłuższego niż 60 godzin podpisywana jest umowa
    3. Zgłoszenia uczestnictwa w szkoleniu otwartym bezpłatnym mogą być dokonywane w sposób:
      1. pobranie formularza zgłoszeniowego ze strony, a następnie przesłanie go na adres mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,
      2. telefonicznie, a następnie potwierdzenie formularzem zgłoszeniowym przesłanym na maila,
      3. wypełnienie formularza zgłoszeniowego znajdującego się na stronie firmy,
      4. otrzymanie potwierdzenia zwrotnego o wpisaniu na listę szkoleniową, wpisaniu na listę rezerwową lub informacji, że nabór został już zamknięty.
    4. Warunkiem realizacji szkolenia o charakterze zamkniętym jest podpisanie umowy.
    5. W przypadku realizacji szkoleń o charakterze otwartym firma zastrzega sobie prawo:
      1. do zamknięcia listy uczestników, jeżeli liczba chętnych przekroczy liczbę miejsc,
      2. do zmiany organizacji usługi szkoleniowej w zakresie miejsca jej realizacji, harmonogramu, osoby realizującej usługę szkoleniową (na osobę o równorzędnych kwalifikacjach), przy czym zmiany nie mogą dotyczyć programu szkolenia, ani ceny za szkolenie,
      3. do odwołania usługi szkolenia, jeżeli do realizacji usługi nie zgłosi się wymagana minimalna liczba uczestników lub w przypadku zaistnienia siły wyższej.
    6. W przypadku odwołania usługi szkoleniowej zgodnie z pkt. II 5c Uczestnik otrzymuje informację o tym drogą telefoniczną i elektroniczną. Organizator zwraca Uczestnikom opłatę za szkolenie.
    7. Uczestnik ma prawo do rezygnacji z udziału w szkoleniu po uprzednim powiadomieniu Organizatora drogą elektroniczną z opcją potwierdzenia odbioru wiadomości, najpóźniej na pięć dni przed planowaną datą realizacji.
    8. Rezygnacja ze szkolenia lub zmiana terminu udziału w szkoleniu zgłoszona w czwartym dniu roboczym lub w dniach następnych przed rozpoczęciem szkolenia nie zwalnia z opłaty. Uczestnik ponosi koszty w wysokości:
      1. 50% wartości szkolenia w przypadku rezygnacji ze szkolenia lub zmiany terminu czwartego lub trzeciego dnia roboczego przed szkoleniem
      2. 100% wartości szkolenia w przypadku rezygnacji ze szkolenia lub zmiany terminu w drugim dniu roboczym przed szkoleniem, dzień wcześniej, w dniu szkolenia lub w przypadku nie zgłoszenia rezygnacji.
    9. Wysokość opłaty za szkolenie otwarte zawarta jest w ofercie szkoleniowej.
    10. Opłata za szkolenie otwarte nie obejmuje kosztów dojazdu uczestników, kosztów parkingu, noclegów i wyżywienia, chyba że jest to wyraźnie wymienione w ofercie.
    11. Opłata za szkolenie musi zostać wniesiona w całości do trzech dni roboczych przed planowanym szkoleniem. Za dzień wniesienia opłaty uznaje się datę wpływu środków na konto Organizatora.
  3. WARUNKI REALIZACJI USŁUGI SZKOLENIOWEJ
    1. Organizator realizuje usługę szkoleniową:
      1. zgodnie z programem i warunkami przedstawionymi w ofercie
      2. przy zapewnieniu odpowiednich warunków (miejsce usługi adekwatne do jej charakteru, powierzchnia sali dopasowana do liczby uczestników, dostęp do światła, komfortowa temperatura, brak hałasu zakłócającego naukę, dostęp do zaplecza sanitarnego), chyba że warunki te zostały inaczej określone przez Zamawiającego
      3. zapewniając Uczestnikowi dostęp do materiałów szkoleniowych
      4. potwierdzając uzyskane przez Uczestnika kwalifikacje nabyte w trakcie szkolenia stosownym zaświadczeniem.
    2. Organizator kontaktuje się z częścią uczestników przed szkoleniem w celu optymalizacji treści szkolenia z oczekiwaniami i potrzebami uczestników.
    3. Uczestnik zobowiązany jest uczestniczyć w szkoleniu w sposób aktywny, wykazując postawę, która nie utrudnia/uniemożliwia Trenerowi lub innym Uczestnikom spokojnego i efektywnego korzystania ze szkolenia
    4. Wszystkie materiały przekazywane w trakcie szkolenia chronione są prawem autorskim i Uczestnik może je przechowywać oraz używać wyłącznie na swój użytek w celach niekomercyjnych z zachowaniem informacji o źródle pochodzenia materiałów. Wykorzystanie tych materiałów do celów innych niż na użytek własny lub komercyjnych wymaga każdorazowo pisemnej zgody Organizatora pod rygorem odpowiedzialności.
  4. SYTUACJE NIEPRZEWIDZIANE, SIŁA WYŻSZA
    1. W przypadku wystąpienia przyczyn niezależnych od Organizatora ma on prawo do:
    2. zmiany terminu lub odwołania szkolenia, o czym Uczestnik zostanie niezwłocznie powiadomiony. Uczestnik ustali wraz z Organizatorem nowy termin szkolenia. W przypadku braku zgody Uczestnika na mowy termin ma on prawo żądać zwrotu wpłaconej kwoty pomniejszonej o poniesione przez Organizatora racjonalne koszty organizacji usługi, niezbędne do zapewnienia jej organizacji.
    3. wyznaczenia w porozumieniu z Uczestnikiem zastępstwa Trenera o równoważnych kompetencjach
    4. zmiany w porozumieniu z Uczestnikiem miejsca realizacji szkolenia
  5. PROCEDURA REKLAMACJI
    1. Klient ma prawo złożyć reklamację w przypadku wykonania usługi niezgodnie z zapisami umowy lub przedstawionej oferty
    2. Reklamację można złożyć najpóźniej w terminie 7 dni od daty zakończenia szkolenia
    3. Reklamacje przyjmowane są wyłącznie w formie pisemnej:
      1. jako list polecony na adres firmowy – liczy się data stempla pocztowego
      2. pismo w formie dokumentu elektronicznego, na którym znajduje się podpis Uczestnika lub Zamawiającego wysłany na skrzynkę mailową Organizatora
    4. Pismo dotyczące reklamacji powinno zawierać:
      1. nazwę i termin szkolenia
      2. dane klienta wraz z adresem i numerem kontaktowym
      3. okoliczności uzasadniające reklamację
    5. Reklamacja jest rozpatrywana w terminie 14 dni roboczych od otrzymania kompletnego zgłoszenia reklamacyjnego, pod warunkiem zachowania wymaganych regulaminem terminów. Decyzja jest przekazana Klientowi w formie pisemnej wraz z uzasadnieniem.
    6. W przypadku uznania reklamacji przewiduje się następujące formy rekompensaty:
      1. ponowny udział w części lub całości szkolenia
      2. indywidualne konsultacje (osobiście, telefonicznie lub mailowo)
      3. częściowy lub całkowity zwrot kosztów z wyjątkiem kosztów wyżywienia i noclegów, jeżeli stanowiły one część ceny szkolenia
    7. Każda reklamacja podlega rejestracji w księdze reklamacji i służy do oceny działania firmy dokonywanej corocznie przez właściciela
  6. DANE OSOBOWE
    1. Administratorem danych osobowych jest SAI sp. z o.o.
    2. Dane osobowe przetwarzane są przez SAI sp. z o.o. zgodnie z polityką ochrony danych osobowych zawartą w formularzu „Polityka ochrony prywatności w SAI sp. z o.o.”

Zapisz się na listę odbiorców newslettera


© 2018 YOOtheme, All Rights Reserved